καλως ηρθες

λευκαδα: η πoλη, το νησι
η αγορα
ενα σημειο, μια ιστορια
διαδρομες
η σχολη
μεταπτυχιακα
cahiers du cinema
υγεια, διατροφη
χαρτες + οδηγοι
υπηρεσιες - χρησιμα
οδηγος αγορας - προσφορες

σχετικα με εμας
διαφημιση - συμμετοχη
επικοινωνια
student's guide card



υγεια
μικρα διατροφικα μυστικα για φοιτητες


Η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την υγεία και ευεξία των ανθρώπων, είναι όμως γεγονός ότι πολλοί νέοι κατά τα φοιτητικά τους χρόνια παραμελούν την διατροφή τους και κοιτάζουν συνήθως να φάνε κάτι γρήγορο και συνήθως όχι τόσο ωφέλιμο για την υγεία τους, παρά να αφιερώσουν κάποιο χρόνο για να φτιάξουν κάτι οι ίδιοι. Κάποιες γενικές διατροφικές συμβουλές που ισχύουν για τους φοιτητές αλλά και όλους τους ανθρώπους είναι οι εξής:
  • Κατανάλωση τουλάχιστον πέντε γευμάτων ημερησίως ( πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό). Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στο πρωινό που είναι ένα γεύμα που πολύ συχνά οι φοιτητές αμελούν, καθώς βοηθά στην καλύτερη σωματική κατάσταση και πνευματική διαύγεια και είναι ένας δυνατός σύμμαχος κατά της παχυσαρκίας.
  • Κατανάλωση τουλάχιστον 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών καθημερινά. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 2 φλιτζάνια ωμά λαχανικά ή 1 φλιτζάνι βραστά λαχανικά και 3 μέτριου μεγέθους φρούτα (π.χ. 1 πορτοκάλι, 1 μήλο, 1 αχλάδι, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 1 ροδάκινο) ή 1 φρούτο και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι.
  »  

all contents of this website are: copyright © 2006-2012 interface team inc. Karavela 6, Lefkada 31100 GR
or third party content providers and are protected by international copyright law.
all rights reserved. reproduction in whole or in part without permission is prohibited. interface-team.com and other names of interface team
products referenced herein are trademarks, service marks, or registered trademarks of interface-team.com.